משלוח
אנו מבקשים מכל הלקוחות לבדוק אם קיימת נזק אפשרי לחבילה. אם החבילה הודברה מחדש על ידי השליח או שהיא נראת עם נזק ברור אנא סרב לקבלה!
הסחורה מוחזרת אלינו אוטומטית. לאחר מכן אנו יכולים להחזיר את סכום הרכישה או לארגן משלוח חדש בהתאם לרצונך.
אם כבר קיבלתם חבילה פגומה או מודבקת, אנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלכם בכדי שנוכל לטעון את טענותינו כלפי המספק.
במקרה זה אנא שלחו אלינו תמונות משמעותיות של החבילה והפריט הפגום כדי שנוכל להתלונן על המסירה למוביל המתאים.
עלות המשלוח משתנה ממוצר למוצר ותלויה בסכום הקניה הסופי, את התשלום או פטור התשלום ממשלוח תוכלו לראות בסיום ההזמנה בדף החשבון.
עלויות המשלוח יכולות להשתנות מאיזור לאיזור.
אנו מבקשים מכל הלקוחות לבדוק בחבילה כל נזק במשלוח. אם החבילה תודבק מחדש על ידי המספק או תציג נזק ברור אנא סרב לקבלה!
הסחורה מוחזרת אלינו אוטומטית. לאחר מכן נוכל להחזיר את סכום הרכישה או לארגן משלוח חדש.
אם כבר קיבלתם את החבילה הפגומה או המודבקת, אנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלכם בכדי שנוכל לטעון את טענותינו כלפי המספק. כל פריט נסרק בתהליך האריזה ומסיבות מערכתיות אנו שולחים רק הזמנות מלאות. לכן, סחורה יכולה לאבד רק במהלך המסירה.
לכן אנו מבקשים שתשלחו אלינו תמונות משמעותיות של החבילה בכדי שנוכל להתלונן על המסירה למוביל המתאים. אנו זקוקים גם לרשימה של הפריטים שהיו חסרים בחבילה. אנא יידע אותנו אם ברצונך משלוח חדש (אם הפריטים עדיין במלאי) או אם ברצונך לקבל החזר כספי.
על מנת ליידע אותך על התקדמות הזמנתך, תקבל מאתנו שני הודעות דוא”ל נוספות לאחר אישור ההזמנה. הדוא”ל הראשון יישלח על ידי המערכת שלנו לאחר שהזמנתך ארוזה. את השנייה תקבלו במהלך הערב לאחר שהחבילה נאספה על ידי המספק.
זה בדרך כלל לוקח 2-3 ימי עסקים מההזמנה ועד למסירה.
והיה אם יש בעיה ספציפית , נא להתקשר לשירות לקוחות. בשעות הפעילות.
ביטול והחזרות
זכות הביטול שלך היא 14 יום.
תקופה זו מתחילה באישור ההזמנה.
באפשרותך לשלוח אלינו לכתובת המשרדים את החבילה או לבחור בשליח חברת הלוגיסטיקה שלנו (עלות הובלה).
לאחר אישור שהמוצרים התקבלו, תוכלו לבחור או בהחזר כספי או במוצר אחר.
אנו לא מציעים תחליף.
אם אתה זקוק לפריט למשל בגודל אחר, אנא שלחו את הפריט אלינו להחזר כספי והזמינו דרך החנות המקוונת שלנו.
מדוע איננו מציעים תחליף?
עשויים לחלוף מספר ימים עד שנקבל את הסחורה שהוחזרה. לאחר מכן אנו זקוקים לזמן מסוים לעיבוד. לעתים קרובות הגודל המבוקש אזל בינתיים, ואנחנו לא יכולים להחליף את הפריט יותר. על ידי הזמנת הפריט החדש לפני החזרת הפריט הישן אתה מוודא שאתה מקבל בפועל את הפריט החדש בגודל המבוקש.
אינך בטוח אם ברצונך לקנות פריט עדיין?
אולי אתה רוצה לקנות פריט אחד או יותר במועד מאוחר יותר?
אז אתה יכול להגדיר את הפריט ‘בהמתנה’ ברשימת המשאלות שלך.
לכן, עליכם להיכנס לחשבון הלקוחות שלכם. לאחר מכן תוכל למקם כמה פריטים שברצונך.
הזמנות
לפעמים זה לא יהיה אפשרי מסיבות לוגיסטיות, אם ההזמנה בוצעה באותו יום תוכל להתקשר לשירות הטלפוני שלנו ושם להוסיף את זה טלפונית.
אם ההזמנה יצאה כבר איננו יכולים להוסיף את המוצר החדש להזמנה קיימת, יש להזמין את הפריט שנשכח בנפרד.
ניתן לבטל הזמנה רק כל עוד הזמנה זו לא מועברת למחלקת לוגיסטיקה.
אם ברצונך לבטל הזמנה, תוכל הוא להשאיר פניה בדף “צור קשר” תחת קטגוריה “ביטול הזמנה”.
או להתקשר לשירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות.
משתמש רשום
לחץ על “החשבון שלי” בפינה השמאלית העליונה בחנות המקוונת שלנו ולחץ על הכפתור “הירשם עכשיו!”.
אופציה שניה – הכנס לדף חברי המועדון.
לאחר מכן אנא מלא את כל שדות החובה המסומנים ולחץ על הכפתור “הירשם”.
תוכלו לבצע את השלבים הללו גם לאחר מילוי סל הקניות במהלך תהליך ההזמנה.
לחץ על החשבון שלי בפינה השמאלית העליונה בחנות המקוונת שלנו ולאחר מכן לחץ על שכחת סיסמה ?
הזן כאן את כתובת הדוא”ל שאליה אתה רשום. אנו נשלח לך סיסמה חדשה לכך כתובת דוא”ל. אתה יכול להתחבר עם הסיסמה החדשה לחשבונך. שם תוכלו ליצור לעצמכם סיסמה אישית חדשה.
אם שכחת את כתובת הדוא”ל בה השתמשת בעבר או שכתובת הדוא”ל שלך לא תהיה תקפה יותר אנא הירשם כלקוח חדש. כעת תוכלו ליצור שם כניסה חדש וסיסמה חדשה. אנא השתמש בנתונים אלה מעתה ואילך.
אינך בטוח אם ברצונך לקנות פריט עדיין?
אולי אתה רוצה לקנות פריט אחד או יותר במועד מאוחר יותר?
אז אתה יכול להגדיר את הפריט ‘בהמתנה’ ברשימת המשאלות שלך.
לכן, עליכם להיכנס לחשבון הלקוחות שלכם. לאחר מכן תוכל למקם כמה פריטים שברצונך.
אפשרות תשלום
נכון לעכשיו, אנו מציעים את אפשרויות התשלום הבאות:
- כרטיסי אשראי (מלבד אמריקן אקספרס ודיינרס)
- תשלום במזומן לשליח (תוספת תשלום)
- פייפאל
- העברה בנקאית (תשלום מראש)